Panduan Tempahan

Panduan Tempahan Kad Kahwin


1) Pilih design dan kod kad kahwin yang dikehendaki.

2) Isi Borang Tempahan di sini dengan lengkap dan tekan submit.
Nantikan maklum balas dari kami melalui email/sms. Email pengesahan dan sebutharga akan diemailkan kepada anda.


3) Emailkan peta lengkap rumah pengantin (lelaki atau perempuan / lelaki dan perempuan).. Buat pembayaran deposit RM50 untuk mulakan design artwork.(deposit akan ditolak semasa membuat bayaran penuh). Proses design akan mengambil masa 5-7 hari bekerja. Kami akan cuba mempercepatkan proses design.

4) Kami akan emailkan kepada anda artwork yang telah siap. Anda perlukan sahkan artwork sebelum proses cetakan bermula. (Hanya 2 kali sahaja pembetulan percuma dibenarkan. selepas itu, setiap kali pembetulan akan di caj tambahan sebanyak RM20 / pembetulan). Sila teliti dan lihat artwork dengan betul sebelum anda sahkan. Selepas proses cetakan bermula, tiada lagi pembetulan diterima.

5) Buat Pembayaran penuh untuk baki harga kad kahwin tersebut. Proses cetakan hanya akan bermula selepas kami menerima baki penuh pembayaran. Proses cetakan mengambil masa 7 - 14 hari bekerja. Kami akan cuba mempercepatkan proses cetakan kad kahwin anda. Setelah bayaran penuh, invois akan diemailkan kepada anda.

6) Anda akan dimaklumkan apabila kad anda telah siap. Kami akan hantar kad anda mengikut alamat yang anda berikan semasa mengisi borang tempahan. (Pastikan alamat anda betul)

p/s : Anda dinasihatkan membuat tempahan kad kahwin anda sekurang-kurangnya sebulan hingga dua bulan sebelum majlis dilaksanakan. Ini kerana bagi mengelakkan sebarang kemungkinan - mengikut musim tempahan banyak/tidak.

Admin
Kad Kahwin Selatan
h/p : 013-7569 258
Fb : Kad Kahwin Selatan

Happy new Year 2023

Selamat Tahun Baru 2023 kepada semua. Semoga dipermudahkan segala urusan kita